Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Mayıs 9, 2010 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Doğan Güneş...

...ile birlikte...

Bugün pazar.
bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar.
Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün

Bu kadar benden uzak,
bu kadar mavi,
bu kadar geniş olduğuna şaşarak
kımıldamadan durdum.
Sonra saygıyla toprağa oturdum,
dayadım sırtımı duvara.
Bu anda ne düşmek dalgalara,
bu anda ne kavga, ne hürriyet, ne karım.
Toprak, güneş ve ben...
Bahtiyarım...

10 il zirzemide - Korkunc Ehvalatlar Silsilesinden (Farhad Mammadov)

Azeri yazarımız Farhad Mammadov'un en yeni kitabı okurlarımızın beğenisine sunuluyor. Kendisine teşekkürler...

Özet:
Yeddi yaşında bir çocuk çölde , karlı bir gecede, oynarken, annesinin gözleri önünde namalum bir manyak tarafından kaçırılır. Çocuk gözlerini açanda bir onu görüyor ki, namalum bir mekanda, daha doğrusu tanımadığı keslerin evinin zirzemisində habs edilib, saklanılır. Anlıyor ki, onu esirlikde saklayan, Hemdiler ailesinin asli maksadı çocuğu zirzemilerinde öz gizli isehsalları üçün kul gibi işletmekdir. 10 ile yakın gün işığından bile mahrum olmuş çocuk tesadüfen azad olduktan sonra başına gelen dehşetli rivayetler polis memuruna anlatıyor. Ancak polis memurunda bu ehvalatlar hiç de marak oyatmıyor. Ona bir şey karanlık kalıbdır ki, nasıl olub da bu çocuk növbeti 10 seneni yemeksiz-içmeksiz sağ kalmayı başarıb

Linkler:
http://uploading.com/files/37b56d91/10ilzirzemide_Farhad%2BMammadov_indirsenindir.com.rar/

Facebook Chat Scripti (PHP)

Facebook Chat Scripti PHP

Facebook Chat Kaynak Dosyaları.

Web tasarımı ile uğraşan programcı webmaster kardeşlere bir fikir olabilmesi dileğiyle..

Linkler:
http://uploading.com/files/933aa483/facebookCometChat_indirsenindir.com.rar/

Bir bilen var mı? Atış serbest:)

Lost'un bitmesine pek birşey kalmadı, ama sorular eklenerek çoğalıyor. Açıklananlar ise zaten tahmin ettiğimiz şeyler.
Bu yazıda ben ne bir teori geliştiricem ne de özet geçicem artık kafa yormak istemiyorum, ama aklıma takılan da bir şey var beklemek de istemiyorum araştırmak da..

Beni bu zor durumdan kurtarmak isteyen bir cengaver varsa ve 15. bölümü seyrettiyse "source" denilen ışıklı geçidin neyin metaforu olduğunu düşünüyor söylesin.
İkizlere annelik yapan kadın o ışıkla ilglii şöyle dedi "herkesin içinde bir parça ondan var ama insanlar hep daha fazla istiyorlar"

Bu ne olabilir? Felsefe yapmak isteyen var mı? Ya da Freudien yaklaşmak isteyen.
Buyursunlar

GELİN BAŞI

Bir öykü kitabı daha, hemde çok genç bir yazardan. Bir kitap-blog dostunun paylaşıp ilgimi çekmesi ile başladı, Seray Şahiner'in öyküleri ile tanışmam. Ama iyi ki tanımışım bu genç yazarı ve öykülerini. Yaşının bu kadar genç (1984 doğumlu) olmasına rağmen kadın ruhunu bu kadar çözmüş olması gerçekten çok ilginç. Öyküler günlük hayatımızdaki karşılaştığımız olaylardan oluşmaktadır. Hele kitabın sonunda Müjde Ar ve Türkan Şoray analizleri var ki, gerçekten okumaya değer. Keşke yazarın daha çok kitabı olsaydı. Umarım yakın bir tarihte yeni bir kitap kitapçı raflarını süsler. Sabırsızlıkla bekleyeceğim. Yazarın kulladığı ise oldukça sıcak ve samimi. Kesinlikle okuyun, pişman olmayacaksınız diyorum.
Kitabın Arkasındaki Not: Genç, çok genç bir öykücü Seray Şahiner. Sait Faik yaş kemale ermişken bile kendisine “genç hikâyeci,” diyenlere öfkelenirmiş. Bunda bir “sen daha toysun,” tavrı gördüğü için. Seray Şahiner, daha ilk kitabında öz'el ve biçemsel bir kişilik getiriyor. Bence, genç ö…

Aleo Flash Intro Banner Maker 3.0 Full

Program Tanıtımı:
Aleo Flash Intro Banner Maker ile birkaç tıklama yaparak, web siteleriniz için Flash introlar (site giriş animasyonu), Flash reklam bannerleri, Flash Slideshowlar (efektli resim gösterileri) ve Flash e-kartlar oluşturabilirsiniz.

Gelişmiş animasyon programlarında mecburen bilmeniz gereken Actionscript ile hiç uğraşmadan siteniz için basitçe flash animasyonlar hazırlayabilirsiniz.

Linkler:
http://uploading.com/files/66397b49/Aleo%2BFlash%2BIntro%2BBanner%2BMaker%2B3.0.rar/

CANIM ACIYOR BABA

Yeni yıla girdiğimiz ilk dakikalarında elimde olan ve sayfalarında kaybolduğum bir kitap "Canım Acıyor Baba". Kitabın ismi içimi acıttığı gibi içindeki 13 öykü de içimi yaktı. Genel olarak gözlerim buğulu bir şekilde okudum öyküleri. Öykülerin ana teması, ilk aşkın tarifsiz çekiciliği, cinsel deneyimler, yüreklere yazılmış aşklar, ihanet, insana özgü duygusal gelgitler. Yazarın dili "Zarife" de olduğu gibi oldukça yalın ve akıcı. Sıkılmadan okuyacağınız bu kısa öykü kitabında sizlerin de kendinizde birşeyler bulacağınız kesin. Eğer öykü seviyorsanız mutlaka okuyun derim. Kitabın Arkasındaki Not: Akşamüstü karın gelecek, belki o da sevişmek isteyecek. Ne kadar bastırmaya çalışsak da vicdanımız bizi rahat bırakmıyor. Böyle bir günün akşamında, aldatmanın ve cinselliğin hazzını tattıktan sonra senin karına, benim kocama “hayır” dememiz olanaksız, buna vicdan dediğimiz şey elvermeyecek. Onları mutlu edeceğiz, onların mutluluğu bir bakıma bizim birlikte yaşadığımız hazzın…

100 Amazing National Geographic Wallpapers 1600 X 1200

National Geographic dergisinin muhteşem fotoğraflarından derlenmiş güzel bir seri. 100 adet yüksek kalitede (1600x1200) muhteşem fotoğraflar. Fotoğrafla ilgilenenlerin mutlaka elinde bulundurması gereken bir eser. Diğerleri için ise vazgeçilmez bir windows duvar kağıdı (walpapers) seçenekleri.

DJ_SERDAR'a teşekkürler
Linkler:
http://hotfile.com/dl/41709218/a64adc9/100NationalGeog.Wallpapers1600X1200_indirsenindir.com.rar.htmlhttp://uploading.com/files/5723c7bm/100NationalGeog.Wallpapers1600X1200_indirsenindir.com.rar/

Fourth Kind

Gelelim sevmediğim bir film türüne.Korku.Neden sevmiyorum? Çünkü küçükken izlediğim Chucky,Elm Street gibi filmlerden aldığım tadı alamıyorum.Yaşla da ilgili tabii ki.Korkutamayıp sıkıyolar anca.
Senaryo gerçek röportajlardan yola çıkarak oluşturulmuş.Gerçek olay diyemiyorum ; çünkü pek inanmıyorum.Mantığım inanmamı engelliyo.Hele de Paranormal Activity'den sonra amatör çekimlerin yer aldığı filmlere karşı bir önyargı oluştu içimde.
Kadroya bakalım.Röportajların büyük kısmını veren psikolog Abbigail Emily Tyler rolünde Milla Jovovich var.Tek başına bir filmi izlemek için yeterli sebebi oluşturmakta kendisi.Özellikle kızının kaçırıldığı sahnedeki oyunculuğu beyaz perdede sadece güzelliği sayesinde olmadığını gösteriyor.Sheriff August rolünde Will Patton var.Kendisini The Punisher'daki Quentin Glass rolüyle hatırladım ben.Oyunculuğu yeterli,tatmin edici.Dr Tyler'ın meslektaşı ve arkadaşı Abel Campos rolünde de Elias Koteas'ı görüyoruz.O da Shooter'da derin devletin köt…

IRON MAN 2 ve Süper Kahramanların Tarihçesi

Hatır için çiğ tavuk yemem ama Iron Man, Spider Man, X-Men ve bilimum çizgi roman kahramanlarının benzeşen hikayelerini seyrederim. Çünkü süper kahraman düşkünü eşim, zaman  zaman kendisinin bile beğenmediği bu filmlere zorla veya "bu seferki çok güzel" diye ikna ederek beni bu tip filmlere maruz bırakır sağolsun. Birde yılların birikimini aktarır ilgiyle. Şöyle ki, çizgi roman yayıncısı iki büyük şirket ve bunların ünlü serileri varmış.
Sonuçta çizgi roman ve süper kahramanlar ayrı bir kültür çeşidi ve fanları var. Aslında bu da bir çeşit tutku, ve çok da iyi getirisi olan bir sektör.

Şimdi bu iki yayıncı D.C. Comics ve Marvel Comics'in ve çizgi romanlarda süper kahramanların tarihçesi bana araştırmak ve aktarmak için bir konu oldu, aşağıda bir özet hazırladım ama önce Iron Man 2'den biraz bahsedeyim.

Yönetmen: Jon Favreau
Oyuncular: Robert Downey, Jr.,Mickey Rourke, Gwyneth Paltrow, Scarlett Johansson
Gösterim Yılı: Birincisi 2008, İkinicisi 2010

Birincisini de seyretmi…