Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

17 Aralık 2010 Cuma

Yılbaşında Ne Giysem?

Yılbaşına sayılı günler kaldı ve giyeceğiniz hakkında bir fikriniz yokmu….Bir çok ünlü marka siz düşünürken vitrinlerini yılbaşı koleksiyonları ile süslemeye başladı bile…Topshop her sene olduğu gibi yılbaşında giymeniz için birbirinden şık koleksiyonları ile beğeninizi bekliyor…..Pull and Bear da elbiseleri ile benim dikkatimi çekti…Eğer yılbaşı gecesinin vamp bayanı siz olmak istiyorsanız mutlaka Pull and Bear’dan deri,leopar yada fransız pitikareli bir tane elbise edinmenizi tavsiye ediyorum….Sakın yılbaşı gecesi ile kırmızıyı özleştirmeyin….Hatta aklınızın ucundan bile geçirmeyin…..Bu senenin en iddalı rengi lacivert ve gri tonları olduğunu unutmayın….Zaten bu senenin trendi olan payetler her yanımızda..Eğer evinizde payetli yada lameli bir elbiseniz varsa onu kullanın ve onu tamamlayacak yüksek ökçeli bir ayakkabı ile gecenin en zarfi ve en alımlı bayanı olmanız için yeterli olacaktır….Ben sizlerin fikir edinmeniz adına bir kaç model sunuyorum…Benim tercihim Pull and Bear elbiselerinden yana….Pull and Bear elbise modellerini ve fiyatlarını beğeninize ve tercihinize sundum..Ancak Topshop’un modellerinede bakmadan geçmeyin derim..Topshop’da bu sene yılbaşına iddalı girecek olan markalar arasında….Sizlerinde fikirlerini bekliyorum….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar