Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

13 Aralık 2010 Pazartesi

Şubat 2011 sözleşmeli öğretmen alımı

Merhaba ayın 6 sında yapılan öğretmen alımından sonra gözler Milli Eğitime Çevrildi ve herkesin dilinde aynı soru var Şubat 2011 de Sözleşmeli öğretmen alımı olacakmı.Sizlerden bu konu ile ilgili görüş belirtmek isteyen var ise görüşlerini belirtebilirler.
Milli Eğitim Bakanlığı 30 bin kadrolu öğretmen atamasını yaptıktan sonra, sözleşmeli öğretmenlerden boşalan yerlere Aralık ayının sonlarına doğru sözleşmeli öğretmen alacak. Aralık 2010 da 3 bin sözleşmeli öğretmen alacağını duyuran Milli Eğitim Bakanlığı öğretmen adaylarını bir kez daha hüsrana uğrattı.

Gel gelelim asıl meseleye yani Şubat 2011 de sözleşmeli öğretmen alımı yapılıp yapılmayacağı konusuna. Bu konuda birçok spekülasyon var. Milli Eğitim Bakanı televizyonlara çıkıp şubat 2011 de öğretmen alımı yapmayacağız diyor. Başka bir gün haberlerde şubatta öğretmen alımı yapılacağı bildiriliyor. Bu konudaki şimdiye kadar şubatta sözleşmeli öğretmen alımını hiç aksatmayan Milli Eğitim Bakanlığının bu şubatta da aynı şekilde davranacağını söyleyebiliriz. Malum seçim de yaklaşıyor, seçim ayağına milli eğitim şubat 2011 de öğretmen ataması yapar diye düşünüyorum.
Siz de tahminlerinizi aşağıya yorum olarak yazarak bu konu hakkında bir tartışma ortamı yaratabilirsiniz.

Kaynak:http://www.serdaryildirim.com.tr/subat-2011-sozlesmeli-ogretmen-alimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar