Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

13 Aralık 2010 Pazartesi

Seren Serengil Dost Bile Kalamadık Şarkı Sözü

Seren Serengil Dost Bile Kalamadık Şarkı Sözleri
Ben bu kapıdan kaç kez döndüm
Kaç kez yanıp da kac kez söndüm
Degerimi bilmen için gitmem mi gerek
Silmem mi gerek ölmem mi gerek
Degerimi bilmen için gitmem mi gerek
Silmem mi gerek ölmem mi gerek
Ben bu kavgaları kaç kez gördüm
Bir defa sevdim de bin defa öldüm
Buna dayanmam için biraz yürek gerek
Sabır gerek zaman gerek
Buna dayanmam icin biraz yürek gerek
Sabır gerek zaman gerek
Bu kavgalar hiç bitmedi ki
Sevişmeler yetmedi ki
Biz değil iki sevgili ah
Dost bile kalamadık ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar