Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

21 Aralık 2010 Salı

SENİN ADIN BİLE GEÇMEDİ


"Aşkın Haçsız Seferi" isimli kitaptan sonra hangi kitap beni sarar bilemedim tabii. Öyle bir dünyaya girdim ki, bundan sonra okuyacağım kitabı seçerken çok zorlandım. Sonunda bir kitap seçtim ve sonuç fiyasko :( Kısa bir vaktim vardı, kitaplarım arasından İclal Aydın seçtim. Kötü bir seçim yapmışım. Eskiden çok eskiden ilk televizyon programı yaptığı zamanlardan tanıyorum İclal Aydın'ı. Sevmiştim o zamanlar, demek çocukmuşum. Kitabını ise hiç sevmedim. Vaktime ve parama acıdım gerçekten. Şu kısacık dünyada, zamanımı bu kitaba harcadığım için kızdım kendime. Kesinlikle almayın ve okumayın derim.

Kitabın Arkasındaki Not:
Çalıkuşu Feride günlüğünün arka kapağına mavi mürekkeple yazarak bitirirdi sözde yaşam öyküsünü... 'Bu geceye kadar hep bir parça senindim Kâmran' diye, anımsar mısın?Bir başkasının kadını olmaya giderken ebediyete dek Kâmran'a teslim ederdi aslında kendini... Yazar ve bırakırdı... Kâğıda, tarihe, boşluğa, aslında sevgiliye...

Bu konuştuklarımız
Kâğıda dökülürken, tüm albümler ve sandıklar bir bir açılırken aslında serüvenin sonunun olmadığını gördük...

Bu yüzden sevinçliyiz değil mi Tolga?

Hep sevilebileceğimizi ve sevebileceğimiz birinin birden çıkıp gelebileceğini, yine yeni yeniden başlayabileceğimizi gördük...İyi ki bu yaz bu kitabı bitirdik...Tarihe, kâğıda, boşluğa, gitmiş ya da gelecek sevgiliye ve diğerlerine kaldı gerisi...

Gözlerinden öperim...

Alaçatı, 2009,

İclâl

Kitabın Adı: Senin Adın Bile Geçmedi
Yazarı: İclal Aydın
Sayfa Sayısı: 192
Yayınevi: Epsilon Yayınevi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar