Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

11 Aralık 2010 Cumartesi

HTC TOUCH DIAMOND

HTC TOUCH DIAMOND
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Londra'da gerçekleştirdiği tanıtım toplantısında yeni mobil iletişim cihazı Touch Diamond'u tanıttı. HTC'ye özel TouchFlo teknolojisine sahip cihaz bu sayede parmak hareketlerini daha hızlı ve net algılayabiliyor. Windows Mobile 6 işletim sistemi, 3G, Wi-Fi, bluetooth, EDGE gibi gelişmiş bağlantı seçenekleri ve GPS desteği sunan Touch Diamond, otofokuslu 3.2 megapiksel kameraya sahip. Oldukça karizmatik bir görünümü var ama yinede dokunmatik ekran kullanımının fazla dikkat gerektirdiğini düşünüyorum. Ve de hassasiyet problemi konusunda tüm cihazların henüz yeterli gelişmişliğe sahip olmadığını da hesaba katarsak şahsen ben klavyesi olmayan bir cihazı tercih etmiyorum. Ayrıntılı bilgi için buraya bakabilirsiniz.
kaynak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar