Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

15 Aralık 2010 Çarşamba

Google SEO’ya can verdi SEO artık canlı bir insansı !

Değerli webmaster arkadaşlarım, bu yazıyı okduğunuzda yüzünüzde bir tebessüm ile karşılayabilirsiniz. Uzun yıllardır bu işin içindeyim bende sizler gibi ve google ile beraber diğer arama motorlarını, sıralamalarda uyguladıkları sır yöntemleri büyük ilgi ile takip ediyorum. Bu işe başlağım noktaya şimdi geldiğim noktadan baktığımda vay anasını sayın seyirciler demekten kendimi alamıyorum. Google uzun yıllardır zaten devdi, şimdide dev. Google’ın tahtına göz dikenler, onun yöntemlerini uygulayanlar, rekabet ortamı, kapışmalar vs vs. İş iyicene kızıştı ve google açık ara farkla liderliği bırakacak gibi durmuyor. Rakipleri ile arasında ki farkı açtıkça açıyor. Bu da şu an onu vazgeçilmez kılıyor.

Evet google bizim vazgeçilmezimiz. Bir web sitesi yaptığımızda her şeyi google standartları çerçevesinde yapıyoruz. Bizi batıracakta çıkaracakta google’dan başkası değil. Şimdi sizden SEO yaparken uygulağınız yöntemleri, sır taktikleri her şeyi başka bir açıdan düşünmenizi istiyorum. Durup bir düşünelim. Abi nabıyor bu google :D diyelim. Ben durdum ve düşündüm nabıyor arkadaş bu google dedim kendi kendime.. Çıkardığım sonuç;
Google aramalarında sıralama bana göre artık aşırı insansı. Nasıl derseniz mahallenizde ki popüler bir kişiyi düşünün. Bakkala, berbere, kahveye girdiğinizde adı sıkça konuşulan bir kişi. Bu kişiyi ağızdan düşürmeyen nedir ? Tabiki yaptıkları. Yani bu adam bir şeyler yapıyor ki herkes adını ağzından düşürmüyor devamlı ondan bahsediyor. Peki bu adam sus pus olsa hiç bir şey yapmasa kahvede, bakkalda, berberde adı geçermi hayır geçmez. O zaman bu adam yaptıkları kadar adından bahsettirir ve yaprıklarının devamlılığı ile dilden düşmeden en çok konuşulan kişi olur. Ya da mahallede bir başkası vardır. Ne yapıyorsa çok sağlam yapar adı hep kalıcıdır. Sallıyorum adam bıçaklar, birini hayatını kurtarır vs. Her zaman hatırlanır. Hiç unutulmaz.
Şimdi bu olayları uygulağımız seo teknikleri ile harmanlayıp düşünürsek olaylar birebir uyuşmakta. Web sitemizi bir insan gibi düşünürsek bu insan adı herhangi bir sebepten ismini söyleyen insanların çokluğu kadar popülerdir. Sanatçıları, yazarları, siyasetçileri düşünelim.. Bunlar yaptıkları ile adından ne kadar bahsettiriyorsa o kadar popülerdir..
Bunları düşündükten sonra SEO’nun insansı olduğunu bu yönde tasarlandığını ve bu yönde geliştirildiğini düşünmekteyim. Bilinen algoritmalar, seo teknikleri, sır yöntemler incelendiğinde bunu göreceğinize eminim. SEO’yu bu bakış acısı ile düşünürsek daha başarılı oluruz diye düşünüyorum. Tüm webmaster arkadaşlara sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar