Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

6 Aralık 2010 Pazartesi

Aramıza Yeni Biri Katıldı:)

Ben herkesin blogu olsun istiyorum:) Önüme gelene, yeni tanıştığım insanlara sürekli "ay sizde blog açın, nasıl keyifli bişey" demekten kendimi alamıyorum. Henüz pek kimseyi ikna edemedim gerçi:) ama bu hafta sonu kuzenlerimle biraradayken onlara bir anlattım bir anlattım soluğu beraberce bilgisayar başında aldık.

Uzun uğraşlardan sonra bloguna bir isim bulduk, ve dün gece ilk yazısıyla blog dünyasına merhaba dedi.
Aslında bu merhaba biraz da kendisine olacak.

Kuzenimin yaşama yüklediği anlamları blogundan okumak benim için eşsiz bir mutluluk olacak. Böylelikle onunla sık sık sohbet ediyor gibi hissedeceğim.

Blog sahibi olmak insanın kendiyle buluşma noktası.
Buluşma yerine gelen dostlar ise paylaşmanın keyfini yaşattıranlar bana kalırsa.

Size yeni bir buluşma noktası göstermek istiyorum. Keyifle okuyacağınıza eminim.

http://tarcinvesalep.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar