Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

25 Kasım 2010 Perşembe

ÇOK GECİKMİŞ BİR MİM

Çok uzun zaman önce cevaplanması gereken bir mim bu. Ama ben işten güçten bir türlü cevap yazamadım. Neyse mimin konusuna gelince,

Kitaplığınızın karşına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız ya da hediye gelmişte olabilir anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu! 55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.
Mim Kuralları:
- Mimlenenler mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.
- Mimin bozulması teklif dahi edilemez.
- Mim yalnızca 3 kişiye gönderilebilir.
- Karşılıklı mimlemeler yasaktır.
- Mim, her bir blog için sadece bir kez cevaplanabilir.
- Mim kurallarının ilk 6 maddesi değiştirilemez.

Gecenin bir yarısı, geçtim kütüphanemin karşısına. Önce karar veremedim tabii nerede, hangi kütüphanemin karşısında duracağıma. Önce bunu karar verdikten sonra, durdum ve gözlerimi kapadım, sihirli ellerimle bir kitap seçtim. Ve gözlerimi açtığımda elim J.M.Coetzee'nin "Utanç" adlı kitabımdaydı. 2003 Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış benim çok sevdiğim, eylül 2009'da okuduğum ve internetten satın aldığım bir kitap. Üniversitede profesör olan David kız öğrencisi ile ilişkiye girer ve öğrencinin şikayeti üzerine David'e üniversiteden atılma cezası verilir.

Gelelim kitabın 55. sayfasına:
" Hakim usulca araya giriyor:"Arkadaşlar, derin konulara girmenin yeri de değil, zamanı da. Şimdiyapmamız gereken"-öteki iki kişiye bakıyor-,"uygulanacak işlemi belirlemek. Bu konunun gizli olarak ele alınacağını söylememe gerek yok David, buna emin olabilirsin. Adın açıklanmayacak, BayanMelanie'nin adı da gizli tutulacak. Bir komiteoluşturulacak. Komitenin görevi, displin cezasına gerekolup olmadığını saptamak. Senin yada yasal temsilcinin bu komitenin oluşumuna itiraz etme hakkıvar. Sorgulamalar banta alınacak. Bu arada, komite kararını Rektör'e bildirene ve Rektör karar verenekadar herşey eskisi gibi yürüyecek. Bayan Isaacs senin dersini resmen bıraktı, senin de onunla hiç bir biçimde bağlantı kurmaman gerekiyor. Unuttuğumbir şey var mı?; Farodia Elaine?"

Ben de bu mimi Oklap Kütüphanesine, BakBenNeOkudum'a ve Oku Yorum Yorum Oku'na gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar