Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

9 Kasım 2010 Salı

Bu Nasıl Bir Öykü (Bölüm 1)

Ne kadar sıradan bir gün.

Annem, okula götürmem için beslenme çantama en sevdiğim peynirli, maydanozlu sandviçten hazırlarken; ben de radyoda saçma sapan bir çocuk programı dinliyorum.

Evden çıkmadan saçlarım örülecek ve yeşil kurdelem en düzgün haliyle saçıma takılacak. Tabii ki, canım annem tarafından.
Dün, okulda her şey yolunda gitti. Öğretmen hiç sinirli değildi, kimseye bağırıp çağırmadı. Bilemeyeceğim bir soru sormadı, utandırmadı beni.

Onun için dün okula gitmeden önce neler yaptıysam aynısını tekrar etmeliyim, bugün de. Mesela dün servise binmeden, bakkaldan aldığım pembe sakızın aynısını alıp, sonra montumun cebine atıp, çiğnemeyi unutmalıyım. Annem yine önlüğümün arkasındaki son düğmeyi iliklemeyi unutmalı. Unutmazsa da ilikletmem, huysuzluk edersem, vazgeçer hemen. Dün de peynirli, maydanozlu sandviç vardı, bugün de. Bu iyi haber.

Sehpanın üzerindeki bibloları ben düzeltiyorum, annem bozuyor. Oysa onlar öylece kalsalar bıraktığım gibi, her şey yolunda gidecek. Tek amacım, iyi geçen bir günü tekrar ederek, korktuğum her kötülükten kendimizi korumak. Anneme söyleyemiyorum bunu, inanmaz. Ama bugüne kadar her denediğimde oldu, neden inanmak istemez kimse bana?

Teneffüste, hep yanımda sessiz oturan çocuk bana bir tuhaf baktı. Nesi var acaba? Sorsam yine karnıma vurur diye korkuyorum. Çok tuhaf birisi, aslında biraz da acıyorum, kimse onunla konuşmuyor, diye.

Zil çaldı, sınıfa gireceğim ama nedense ayaklarım, beni tam ters istikamete, okulun bahçesine götürüyor. Kapı açık, normalde sıkı sıkı kapatırlar ama sanırım bugün çıkmam için açık bırakmışlar. Nereye goturuyor ayaklarim beni? Kapidan.........

Öykümüzün Seyir Defteri
Yazan: http://aslisin.blogspot.com/
Sıra Kimde: http://estarabi.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar