Url Kısal ,Link Kısalt Şifrele ! KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

14 Ekim 2010 Perşembe

Paylaşmadan duramadım:))

Dün Kim ki-duk'un bir filmini daha izledim. Spring, Summer, Fall, Winter and Spring"
Tek kelimeyle şiir gibi şiir.

Yo yo filmi şimdi anlatmıycam,
Ajanda'nın Kasım sayısında Kim ki duk için bir yazı hazırlamayı düşünüyorum.

Ama paylaşmadan da duramadım. Çok beğendim filmi çook:))

Daha önce Boş Ev'i (Adress Unknown) seyretmiştim.
Çok sessiz, çok dokunaklı, şaşırtıcı.

Birde Zaman (Time) var elimde. Altyazı problemini çözünce izliycem.

Peki ya sonra? Sıraya hangi filmini koymalıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi !

Popüler Yayınlar