Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Kasım 29, 2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

5 ARALIK DÜNYA KADIN HAKLARI GÜNÜ

Ulu önderimiz sayesinde kazanmş olduğumuz kadın hakları günümüz kutlu olsun.

İVAN İLYİÇ'İN ÖLÜMÜ

Muhteşem yazar Tolstoy'dan harika bir kitap. Ölüm üzerine yazılmış en güzel romanlarından biri İvan İlyiç'in Ölümü. Zaten yazar çoğu romanlarını ölüm teması üzerine kurmuştur. Kitabı okumaya başlar başlamaz ölümle burun buruna geliyorsunuz. Ve bu ölüm etkisi kitabın son sayfasına kadar devam ediyor. Size ölüm ve ölüm korkusunu o kadar güzel anlatmış ki. Ben bu anlatıma hayran oldum. Zaten ölüm temalı kitaplar herzaman ilgimi çekmiş ve başka dünyalara sürüklemiştir. Bir de bu ölümü Tolstoy yazınca vazgeçilmez bir eser çıkmış ortaya. Hakim olan İvan İlyiç'in iyi bir hayatı ve söyledikleri başkalarının hayatına değişmesine neden olan bir mesleği vardır. Sanki ölüm ona hiç uğramayacakmış gibi çalışmıştır yıllarca. Yavaş yavaş ölüm kapısına geldiğinde gerçekle yüzyüze gelir. Hastalığında karısı bile yalnız bırakır. Yatağında son nefesini vermek için bekler. Bu bekleme sürecinde iç dünyasına bir yolculuk yapar. Hesaplaşma süreci başlamıştır hakimin. Ve anlar ki bu hayatta hep ya…

AVARE YILLAR

Oğlumun okulunun bir kütüphanesi var ki, yetişkinlere bile hitap ediyor. İlk kez ziyaret ettiğim gün kaybettim kendimi rafların arasında. Harika kitaplar göz kırpıyor raflardan sizlere, okunmak için dizilmişler yanyana. Oğlum her akşam eve kendine uygun bir kitap getiriyor, bizler okuyoruz o da resimlerine bakıyor kitabın içindeki. Haftada bir de bana kitap getiriyor. Nasıl mutlu oluyor anlatamam. "Anne sana kitap getirdim" derken mutluluğu gözlerinden okunuyor. Tabii bende sevinç çığlıklarını görünce daha bir hevesle getirir oldu kitapları. Ama bir ara "artık sana kitap getirmeyeceğim" dedi. Üzgün bir sesle neden diye sorduğumda; "çünkü kimse annesine kitap götürmüyor, bende senin için kitap almaya utanıyorum" dedi. Bende "oğlum bu utanılacak değil, övülecek bir şey. Okumak kadar güzel bir şey yok bu dünyada" dedim. Tabi kütüphanedeki öğretmeni ile de görüştükten sonra, canım oğlum artık eski hevesine ve annesine kitap getirmenin mutluluğunu dö…

Samurai Yeryüzü ve Cennet

Samurai Yeryüzü ve Cennet
Format:cbr
Sayfa:24
Boyut:13mb
Samurai Yeryüzü ve Cennet.Türkçeçizgiroman Çeviri takımı tarafından çevrilmiştir.İyi okumalar.

İndir

GECİKMELİ DOĞUM GÜNÜ FOTOĞRAFI

Gemiler Başka Diyarlara...

Karpuz kabuğundan gemiler yaparak Türkiye'nin "Nuovo Cinema Paradiso"sunun altına imza atan adam artık yok. Sinemanın varoş yanını resmeden, aldığı ödülün ardından "Bu ödülü hiçbirinizin yaşamadığı yoksulluğu yaşayan eşime armağan ediyorum" diyebilecek kadar güzel insanın ardından fazla söz söylemeye hakkım yok. Karpuz kabuğundan yapılma gemiler onu bekliyordu, dümeni kaptı, beraber sonsuzluğa yelken açıyorlar bugün.

Pazartesi Notları #100

İlkini dün gibi hatırlarken 100 olmuşuz, haberimiz yok.Dünyada spam yayan ülkeler sıralamasında % 8 ile ikinci sırayı almışız. Zirveyi zorluyoruz. Bu maddeyi listenizdeki arkadaşlarınıza iletirseniz 3 gün içinde iyi şeyler oluyormuş.Arda Turan da gidecekse gitsin artık. İkinci bir Hasan Şaş vakası görmek istemiyorum. O yöne doğru gidiyor çünkü.Briçe merak saldım son zamanlar. İlerletmeye fırsat yok maalesef.Bayramda kapı zilini çalıp da şeker isteyenler çocuk olurdu eskiden. Bayram süresince gördüklerimin birçoğunun sakalı vardı yahu.Cep telefonu kullanırken çekilmiş fotoğrafını Facebook'a yükleyen arkadaşlarıma laflar hazırladım.El Classico'nun adı Barca Classico olarak değişse ya artık.Binlerce hayvanı kesip de adını bayram koymak ne garip şey değil mi?Biz askerden dönene kadar Lost bitecek, HIMYM bitecek, Supernatural bitecek, Heroes bitecek... Bitecek Allah, bitecek!Mustafa Pektemek Fırını.TRT süper yahu. Geçtiğimiz hafta içinde "Darwin'i bitiren balığı" ekra…

Black Widow Deadly Origin

Kara Dul Ölümcül Başlangıç
Format:cbr
Sayfa:24
Boyut:16mb
Black Widow'un başlangıcını anlatan 4 sayılık bir seri.Geçen ay çıkan yeni bir çizgi roman diğer sayıları çıktıktan sonra çevirip sitede yayınlayacağız.Türkçe Çizgi roman çeviri ekibi tarafından çevirilmiştir!İyi okumalar.

İndir

Harry Potter e-books (english)

Harry potter books read in the original language.
These books are in English. Is in pdf format.

(Harry Potter kitaplarını orjinal dilinde yani ingilizce okumak isteyenler, pdf formatta ve 1-7 kitaplar bulunmaktadır...)






Deathly HallowsHalf BloodPrinceOrder Of The PhoenixPrisoner of AzkabanThe Chamber Of SecretsThe Goblet Of FireThe Sorcerer's Stone
linkler:
http://uploading.com/files/ac6f447m/Harry_Potter_E-Books_All_1-7_%2Bdunyaninkitabi.blogspot.com.rar/
kaynak: book-download.blogspot.com

Punisher Little Black Book

Punisher Little Black Book
Format:cbr
Sayfa:24
Boyut:10mb
Dil:Türkçe
Punsiher Little Black Book.Güzel bir one-shot.Türkçeçizgiroman çeviri ekibi katkılarıyla!Keyifli okumalar.

İndir